Шукати в цьому блозі

понеділок, 3 серпня 2020 р.

Логопедична гра "В мішок чи в пакет?"

Автор: Скорик Ольга 💼👜🎒
Мета: навчити дітей розрізняти слова за
останнім складом і закріпити це вміння;
розширити предметний словник ; розвивати
фонематичний слух, увагу, мислення і
швидкість реакції.








Хід гри: логопед пропонує учням предметні
малюнки з зображенням мішка, пакета та
корзини. Потім показує маленькі картки.
Учням потрібно назвати предмет на малюнку і
визначити, на який склад закінчується слово,
покласти малюнок на відповідне місце.
Наприклад: слово "банка" – закінчується на
на склад -ка і "сумка" закінчується на склад
-ка . Банку "покладу" в сумку.
Словник
- ОК : грибок, вінок, замок, молоток, колобок,
пеньок, листок, квиток, гачок, пиріжок,
кабачок, сачок., куток, бичок,платок, совок,
пісок, бузок.
- ЕТ: рулет, омлет, берет, кашкет, жилет, букет,
буфет, браслет, табурет, портрет, пінцет,
вінегрет.
- НА : калина, шипшина, малина, конюшина,
пружина,шина.
- КА: голка, миска, білка, гумка, ложка, гілка,
банка, тарілка, маска, шапка, чашка.

Немає коментарів:

Дописати коментар