Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 6 листопада 2020 р.

Чергування приголосних к-ц в корені слова. Посібник "На що/кого впав листочок?"

Автор ідеї Мар'яна Нестерук

 Мета: закріплювати вміння змінювати відмінкові закінчення, формувати навичку правильної словозміни при чергуванні приголосних в корені, закріплювати вміння складати просте речення, використовувати прийменник "на".

Словник: дошка, сковорідка, банка, ложка, виделка, миска, тарілка, чашка, яблуко, гілка, ромашка, редиска, тумбочка, колиска, праска, сумка, куртка, шапка, майка, футболка, сорочка, пилка, голка, гумка, білка, качка, гуска, собака, жінка, курка, сорока, кішка.

Завдання дитини: доповнити речення "Листок на ..." змінивши слово відповідно відмінкового закінчення та чергування приголосних к-ц.

Наприклад: Листок на дошЦІ.

4 картки (32 слова)







Немає коментарів:

Дописати коментар